Thursday, April 1, 2010

Got Cha!!!


As I looked around in my class, I saw that one of my classmate was not in yet.
Yes! My first victim today!
I quickly flipped my handphone and began to text him:
Bro, lecturer tanya pasal kau dlm class. Lu kat aner?
Aku? Apasal? Aku on the way.
Haha. April fool!!! Haha.
Haha babi. Bikin cuak je. Siap ko.
Bingo!
.......
As I was walking to a shop with my friend, I rang the Bride.
Yang, you buat ape?
Kira duit office.
Umi call and kata you're plate number kereta terjatuh and ada kat rumah.
HAH?? Depan ke belakang?
Erm, I pun tak sure. I think both depan and belakang sama aje kan nombor dia? (Duuh)
Eh? Masa I keluar tak nampak ape pun.
Umi kata kat belakang plate number tu ada tulis "April Fool". Haha.
YOU ARE SO CHILDISH! APRIL FOOL IS SO ELEMENTARY! I TENGAH STRESS NI!
Haha. You marah ke? Alamak. Ok, babailah. Hehe.
..........
1 April. 2 casualties.
Haha.
B.E.S.T.
Blog adjourned.

0 obiter dictum: